NAV mentorprogram kezdő vállalkozások részére
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) kezdő vállalkozásoknak, főképp mikro-, kis- és középvállalkozásoknak a megalakulásuktól számítva 30 napon belül Mentor Program lehetőséget kínál.
A Mentor Program célja, hogy az újonnan alakult adózók jogkövetését segítse, a helytelen adózási gyakorlat kialakulását megelőzze és az adózáshoz támogatást nyújtson. A mentorálás a kapcsolatfelvételtől számított egy évig tart.
A Mentor Programban a kezdő egyéni vállalkozók, újonnan alakult cégbejegyzésre kötelezett szervezetek, bíróság által nyilvántartott civil szervezetek, valamint ügyvédi irodák és szabadalmi ügyvivő irodák vehetnek részt.
A részvétel a Mentor Programban önkéntes és ingyenes, az adózóknak csupán regisztrálniuk kell hozzá. Regisztrálni a NAV Ügyfélportálon az Oldaltérkép/MENTORÁLÁS/Jelentkezés menüben van lehetőség.
Továbbá a NAV a vállalkozások működése során felmerülő kérdések megválaszolása érdekében összegyűjtötte a gyakran ismételt kérdéseket (itt található). Az összefoglalóban az általános kérdéseken túl, a kötelezően benyújtandó dokumentumok kitöltését és benyújtásának módját ismertetik, továbbá tájékoztatást adnak az ellátandó feladatokról.
Hasznos információk a következő honlapon olvashatók: link