A Bizottság kezdeményezést indít a környezettudatos fogyasztás ösztönzése érdekében
Az Európai Bizottság a múlt héten neves európai vállalatok részvételével kezdeményezést indított a környezettudatos fogyasztás előmozdítása céljából. A kísérleti projektben részt vevő első vállalatok – a Colruyt Group, a Decathlon, a LEGO, a L’Oréal és a Renewd – már kötelezettséget is vállaltak arra, hogy konkrét intézkedéseket hoznak a fenntarthatóság javítása érdekében.
A kezdeményezéshez csatlakozó vállalatok ígéretet tesznek arra, hogy felgyorsítják azokat a lépéseket, amelyek a zöld gazdaságra való átállást szolgálják. A vállalatok akkor csatlakozhatnak a kezdeményezéshez, ha írásban ígéretet tesznek arra, hogy olyan intézkedéseket hoznak, melyek révén javul környezetre gyakorolt hatásuk, fogyasztóik pedig könnyebben tudják vásárlóként a fenntarthatóságot szem előtt tartani, hiszen ahhoz, hogy megalapozott döntéseket hozhassanak, a fogyasztóknak nagyobb átláthatóságra van szükségük a termékek szénlábnyomát és fenntarthatóságát illetően.
A teljes cikket itt olvashatja el
2020. február 23.
Forrás: Európai Bizottság Magyarországi Képviselete