2020 szeptember 28, hétfő
Főoldal  //  Eger  //  Átalakult a hivatal Egerben
08
feb 2013
PDF
Nyomtatás
E-mail

A korábbi évhez képest 64 fővel kevesebben dolgoznak az egri Polgármester Hivatalban. Mindez az átalakított struktúrának a Járási Hivatal és a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ létrejöttének is köszönhető. Dr. Kovács Luca jegyző úgy fogalmazott: a hivatal legfontosabb feladata most az, hogy hatékonyabb és átláthatóbb legyen.

Január 1-jétől átalakult a Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítése. Az új struktúráról dr. Kovács Luca jegyző beszélt, bemutatta a működő irodákat, csoportokat és vezetőiket. Az idei évtől nyolc helyett hat iroda működik, így az adó, a gazdasági, a jogi és hatósági, az informatikai, a humán szolgáltatási és a városüzemeltetési. Emellett három önálló csoport alakult a főépítészi, a vagyongazdálkodási és a titkársági, valamint 16 irodai felügyelet alatt álló csoport is működik. Az okmányirodai és gyámügyi feladatokat, valamint a szociális ügyek egy részét a Járási Hivatal látja el. A települési önkormányzatok közoktatással kapcsolatos feladatainak változása is indokolta a jelenlegi struktúra újragondolását. Az átszervezés a hivatal létszámát is csökkentette. Idén 64 fővel kevesebben, összesen 188-an dolgoznak a Polgármesteri Hivatalban. A jegyző szerint az átalakítás eredménye egy hatékonyabb, átláthatóbb rendszer. Az egriek az irodákat továbbra is az eddig megszokott helyen találják és az ügyfélfogadás rendje is a régi maradt.

2013. február 8. Forrás: TV Eger

 

Elérhetőségek

Cím: H-3300, Eger, Kossuth L. u. 9.

Telefon: + 36 36 521 310

Email: kabinet@hevesmegye.hu

Fax: + 36 36 411 106

Europe Direct: +36 36 521 480

GPS: 47.900766 / 20.378265

 

A Heves Megyei Önkormányzat hivatalos
honlapjával kapcsolatos általános
adatvédelmi tájékoztatót innen töltheti le.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

FacebookYoutube

Településeink

Településeink

Eseménynaptár

Hírlevél feliratkozás

Név:*
E-mail cím:*